Van 25 tot 28 september 2018 presenteert EIZO op de Security Essen zijn huidige monitorportfolio voor security en surveillance. Op de standvan EIZO krijgen bezoekers bovendien een exclusieve preview van de nieuwe Beeldvormings-technologieën, die het bestaande productaanbod zullen aanvullen.

IP-decoder-monitoren

EIZO is een Japans technologiebedrijf, dat een sterke naam heeft opgebouwd als producent van high-end monitoren. Het bedrijf presenteert zijn IP-decoder-monitoren DuraVision FDF2304W-IP (23 inch) en FDF4627W-IP (46 inch). De monitoren zijn volledig toegespitst op IP-beveiligingsaansluitingen en -beheer. Ze zijn eenvoudig te installeren en bieden niet alleen efficiënt videobeheer, maar ook uitstekende prestaties en een heldere beeldweergave.

EIZO werkt samen met toonaangevende leveranciers van beveiligings- en surveillancetechnologie, zodat de technische compatibiliteit en functionele support voor verschillende videomanagementsystemen (VMS) gegarandeerd is. Bezoek de beursstand van EIZO en ontdek hoe de VMS-integratie met onze IP-decoder-monitoren werkt.

Opstellingen met meerdere monitoren, met extreem smalle bezel

EIZO laat in Essen ook zien, hoe goed de EIZO FlexScan-EV-monitoren geschikt zijn om een opgeruimde, aansprekende werkruimte in te richten met een opstelling met meerdere monitoren. Dankzij de ultrasmalle bezel kan de gebruiker soepel schakelen tussen de verschillende monitoren, zonder hierbij gestoord te worden door brede schermranden. Onze experts zijn op de beurs aanwezig om u de verschillende productformaten en functies te laten zien, die volledig aansluiten op de eisen van uw specifieke installatie.

Exclusieve preview van de beeldvormingstechnologie van de toekomst

EIZO presenteert op de beurs ook twee nieuwe oplossingen, die hier hun première beleven. Deze breiden het aanbod voor het complete beeldvormingsproces uit, van video-opname tot weergave. Bezoekers kunnen de extreem gevoelige videocamera van EIZO bekijken, die binnenkort verkrijgbaar is. Deze camera produceert ook in het donker heldere beelden, als het menselijk oog al geen scherpe waarneming meer kan garanderen.

EIZO is op Security Essen 2018 te vinden in hal 5, stand 5H08. Daar kunnen bezoekers zelf een blik werpen op de nieuwste oplossingen voor beeldweergave.

• Icon-
    Persbericht - EIZO op Security Essen 2018